Meest gestelde vragen - TOP 10

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bij Hippe Kippe verzenden we bestellingen die afgerond en betaald zijn op werkdagen vóór 17.00 uur altijd dezelfde dag. Bestel je na 17.00 uur, in het weekend of op feestdagen, dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Bestellingen die (deels) betaald zijn met een tegoed van een retourmelding worden verzonden op de dag dat we je retourzending ontvangen.

2. Wat zijn de verzendkosten?

Pakketten binnen Nederland worden tijdelijk GRATIS verzonden zonder minimum bestelbedrag!
Bij een bestelling vanaf € 49,- betaal je tijdelijk geen verzendkosten, dit geldt voor alle bestellingen vanuit Nederland. Bij een bestelling onder €49,- betaal je binnen Nederland €3,95,- aan verzendkosten. Voor verzending naar België of Duitsland betaal je €9,95 en verzenden wij gratis als de bestelling boven €99,- is. Voor verzendkosten naar overige landen zie overzicht.

3. Bezorgt Hippe Kippe mijn bestelling ook buiten Nederland?
Ja, de tarieven hiervoor vind je hier.

4. Kan ik Hippe Kippe telefonisch bereiken?
Natuurlijk kun je ons telefonisch bereiken. Dit kan op 020 - 6 738 238 op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. Ook kan je vragen stellen via ons contactformulier op de site of via e-mail. We zullen je vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.

5. Kan ik bestelde items retourneren?
Artikelen kunnen altijd, ook zonder opgave van redenen, worden geretourneerd en je ontvangt, als je dat wilt, altijd je geld terug, ook als de artikelen in de uitverkoop zijn. Onze retourtermijn is 14 dagen.

6. Is mijn betaling aan Hippe Kippe veilig?
Ja, betalen bij Hippe Kippe is 100% veilig. Wij maken gebruik van de internetkassa van Adyen, één van de grootste Europese dienstverleners voor het verwerken van online betalingen. Wanneer het moment aanbreekt om de betalingsgegevens in te voeren, word je automatisch naar onze betaalpagina op de site van Adyen geleid. De uitwisseling van gevoelige informatie, zoals het nummer van de creditcard, gebeurt via een beveiligde verbinding tussen jouw device en de site van Adyen; Hippe Kippe is hier niet bij betrokken. Dit garandeert de vertrouwelijkheid van de informatie tegenover Hippe Kippe. Voor meer informatie over de internetkassa van Adyen, zie www.adyen.com.

7. Er is iets mis met een besteld item. En nu?
Het komt wel eens voor dat artikelen niet helemaal in orde zijn ook al staan ze bekend om hun goede kwaliteit. Leg het probleem telefonisch of online aan ons voor via het contactformulier bij de klantenservice of per e-mail, dan gaan we samen een passende oplossing vinden.

8. Hoe werken kortingscodes?
Kortingscodes worden verrekend over het deel van de bestelling waarvoor ze gelden. Dit geldt ook bij teruggave in geval van retourneren.

9. Kan ik een verlanglijstje samenstellen?
Ja, als je leuke artikelen ziet kan je ze opslaan in je wishlist. Dat kan vanaf de overzichtspagina of vanaf de detailpagina door op het hartje te klikken. Onze wishlist is gekoppeld aan je account en altijd beschikbaar ook als je op een andere pc of je mobiel inlogt op onze website.

10. Wanneer begint de uitverkoop?
De kleding wordt uitverkocht aan de hand van het seizoen, het weer en de voorraad die wij nog beschikbaar hebben. Dit betekent dat het moment waarop de uitverkoop start, elk seizoen weer kan verschillen. Indien je graag op de hoogte wenst te worden van de start van onze uitverkoop dan adviseren wij je om je aan te melden voor onze nieuwsbrief.